Agentúra AKO pôsobí na trhu od roku 1991, kedy ako prvá na Slovensku začala realizovať kvalitatívny marketingový výskum. Agentúra dodržuje medzinárodný Etický kódex ESOMAR (Európskej organizácie pre marketingový výskum), ako aj Štandardy marketingového výskumu SAVA (Slovenskej asociácie výskumných agentúr). Václav Hřích, managing director agentúry AKO, je v súčasnosti podpredsedom Slovenskej asociácie výskumných agentúr.
Prieskumy verejnej mienky agentúry AKO mapujúce vývoj volebných preferencií a zverejnené od vyslovenia nedôvery vláde Eduarda Hegera (15. decembra 2022).
Počas oficiálnej volebnej kampane
- September II (20.-26.9.), zobrazený, zdroj SME
- September (5.-11.9.)
- August (7.-14.8.)
- Júl 2 (24.-28.7.)
- Júl 1 (10.-17.7.)
Pred oficiálnou volebnou kampaňou
- Jún (6.-9.6.)
- Máj (4.-10.5., pre TV JOJ/Na hrane)
- Máj (9.5., TV JOJ/Analýzy na hrane - Václav Hřích)
- Apríl (4.-11.4., pre TV JOJ)
- Marec (7.-13.3., pre TV JOJ)
- Február - SaS a OĽaNO sa blížia... (24.2., HN televízia - Václav Hřích)
- Február (7.-13.2., pre TV JOJ)
- Január (10.-16.1., pre TV JOJ)