Ipsos (Európske voľby 2024)
Prieskumy verejnej mienky agentúry Ipsos mapujúce vývoj volebných preferencií strán v súvislosti s voľbami do Európskeho parlmentu a zverejnené počas volebnej kampane (do 5. júna 2024).
Prieskumy verejnej mienky mapujúce vývoj preferencií strán kandidujúcich do Európskeho parlamentu.
Nižšie v sekcii nájdete aj vývoj preferencií kandidátov na prezidenta, ako aj (v sekcii Volebné preferencie) prieskumy verejnej mienky mapujúce vývoj preferencií politických strán, a iné zaujímavé zistenia, zverejnené od vyslovenia nedôvery vláde Eduarda Hegera (15. december 2022) do predčasných parlamentných volieb (30. september 2023).
Zverejňujeme prieskumy od viacerých renomovaných agentúr (AKO, FOCUS, Ipsos a NMS Market Research Slovakia), ktoré sú členmi SAVA (Slovenskej asociácie výskumných agentúr). Členovia SAVA sa zaväzujú dodržiavať medzinárodný etický kódex a rešpektovať základne štandardy kvality výskumnej práce.
Prieskumy verejnej mienky agentúry Ipsos mapujúce vývoj volebných preferencií strán v súvislosti s voľbami do Európskeho parlmentu a zverejnené počas volebnej kampane (do 5. júna 2024).
Prieskumy verejnej mienky agentúry NMS Market Research mapujúce vývoj volebných preferencií strán v súvislosti s voľbami do Európskeho parlmentu a zverejnené počas volebnej kampane (do 5. júna 2024).
Prieskumy verejnej mienky agentúry AKO mapujúce vývoj volebných preferencií strán v súvislosti s voľbami do Európskeho parlamentu a zverejnené počas volebnej kampane (do 5. júna 2024).
Prieskumy verejnej mienky agentúry FCUS mapujúce vývoj volebných preferencií politických strán a zverejnené počas volebnej kampane (do 5. júna 2024).
Prieskumy verejnej mienky agentúry Ipsos mapujúce vývoj volebných preferencií a zverejnené počas volebnej kampane (9. január - 20. marec 2024).
Agentúra NMS Market Research Slovakia (NMS) vznikla v roku 1999. Je spoluzakladateľom jedného z najväčších online panelov v Strednej Európe (European National Panels). Agentúra dodržuje medzinárodný Etický kódex ESOMAR (Európskej organizácie pre marketingový výskum), ako aj Štandardy marketingového výskumu SAVA (Slovenskej asociácie výskumných agentúr). Riaditeľom je Branislav Veleg.
Prieskumy verejnej mienky agentúry FOCUS mapujúce vývoj volebných preferencií a zverejnené počas volebnej kampane pred prvým kolom (9.1.-20.3.2024), aj pred druhým kolom (24.3.-3.4.2024).
Prieskumy verejnej mienky agentúry AKO mapujúce vývoj volebných preferencií a zverejnené počas volebnej kampane (9. január - 20. marec 2024).
Okamžité volebné odhady po uzavretí volebných miestností - exit polls organizované nezávisle agentúrami FOCUS (pre TV Markíza) a Median SK (pre RTVS).
Agentúra AKO pôsobí na trhu od roku 1991, kedy ako prvá na Slovensku začala realizovať kvalitatívny marketingový výskum. Agentúra dodržuje medzinárodný Etický kódex ESOMAR (Európskej organizácie pre marketingový výskum), ako aj Štandardy marketingového výskumu SAVA (Slovenskej asociácie výskumných agentúr). Václav Hřích, managing director agentúry AKO, je v súčasnosti podpredsedom Slovenskej asociácie výskumných agentúr.
Ipsos založil v roku 1975 v Paríži Didier Truchot . V období 1990-98 expandoval do Severnej Ameriky a Latinskej Ameriky. V roku 1992 vznikla v Českej republike spoločnosť Tambor, ktorá v roku 1997 otvorila svoju pobočku aj na Slovensku a v roku 2007 sa stala účasťou siete Ipsos. Od roku 2013 používa na Slovensku firma názov Ipsos. Firmu na Slovensku vedie Jakub Hankovský.
Agentúra FOCUS patrí od svojho vzniku v roku 1991 medzi popredné slovenské výskumné spoločnosti. Špecializuje sa na poskytovanie analytických služieb a odborného poradenstva v marketingovom výskume a vo výskume verejnej mienky. Je členom profesných združení ESOMAR (Európska organizácia pre marketingový výskum) a SAVA (Slovenská asociácia výskumných agentúr). Riaditeľom je Martin Slosiarik.