NMS (Prezidentské voľby 2024)

nms-2.png

Agentúra NMS Market Research Slovakia (NMS) vznikla v roku 1999. Je spoluzakladateľom jedného z najväčších online panelov v Strednej Európe (European National Panels). Agentúra dodržuje medzinárodný Etický kódex ESOMAR (Európskej organizácie pre marketingový výskum), ako aj Štandardy marketingového výskumu SAVA (Slovenskej asociácie výskumných agentúr). Riaditeľom je Branislav Veleg.

Prieskumy verejnej mienky agentúry NMS Market Research mapujúce vývoj volebných preferencií a zverejnené počas volebnej kampane pred prvým kolom (9.1.-20.3.2024), aj pred druhým kolom (24.3.-3.4.2024).

Počas oficiálnej volebnej kampane

NMS, apríl (28.3.-2.4.2024), graf SME

NMS, marec (13.-18.3.2024), graf SME


NMS, február (14.-18.2.2024), graf SME


NMS, január (10.-14.1.2024), pre SME, graf NMS