Volebné preferencie (politické strany)

Prieskumy volebných preferencií realizované členmi Slovenskej asociácie výskumných agentúr (SAVA), a na ich základe dôveryhodnými zdrojmi a zverejnené od vyslovenia nedôvery vláde Eduarda Hegera (15. decembra 2022), a následne po predčasných parlamentných voľbách (30. september 2023).

Agentúra AKO

 

Agentúra FOCUS

  • Júl (21.-26.7., pre TV Markíza), zobrazený, zdroj SME
  • Jún (21.-28.6., pre TV Markíza)
  • Máj (24.-31.5., pre TV Markíza/Na telo)
  • Apríl (19.-26.4., pre TV Markíza/Na telo)
  • Marec - Ak nevoliči prídu k voľbám, tak... (31.3., podcast Denníka N - Martin Slosiarik)
  • Marec (14.-22.3., pre TV Markíza/Na telo)
  • Február (1.-8.2., pre TV Markíza/Na telo)
  • December (16.-20.12.2022, pre TV Markíza a SME)

 

Agentúra IPSOS

 

Agentúra NMS

 

Denník N
August (5.8.) - prvý zobrazený, zdroj Denník N
August (1.8.) - druhý zobrazený, zdroj Denník N




  • ako_logo-3.png

    Agentúra AKO

    Agentúra AKO pôsobí na trhu od roku 1991, kedy ako prvá na Slovensku začala realizovať kvalitatívny marketingový výskum. Agentúra dodržuje medzinárodný Etický kódex ESOMAR (Európskej organizácie pre marketingový výskum), ako aj Štandardy marketingového výskumu SAVA (Slovenskej asociácie výskumných agentúr). Václav Hřích, managing director agentúry AKO, je v súčasnosti podpredsedom Slovenskej asociácie výskumných agentúr.

  • ipsos_logo-2.jpg

    Agentúra Ipsos

    Ipsos založil v roku 1975 v Paríži Didier Truchot . V období 1990-98 expandoval do Severnej Ameriky a Latinskej Ameriky. V roku 1992 vznikla v Českej republike spoločnosť Tambor, ktorá v roku 1997 otvorila svoju pobočku aj na Slovensku a v roku 2007 sa stala účasťou siete Ipsos. Od roku 2013 používa na Slovensku firma názov Ipsos. Firmu na Slovensku vedie Jakub Hankovský.

  • focus_logo-3.png

    Agentúra FOCUS

    Agentúra FOCUS patrí od svojho vzniku v roku 1991 medzi popredné slovenské výskumné spoločnosti. Špecializuje sa na poskytovanie analytických služieb a odborného poradenstva v marketingovom výskume a vo výskume verejnej mienky. Je členom profesných združení ESOMAR (Európska organizácia pre marketingový výskum) a SAVA (Slovenská asociácia výskumných agentúr). Riaditeľom je Martin Slosiarik.