Agentúra FOCUS patrí od svojho vzniku v roku 1991 medzi popredné slovenské výskumné spoločnosti. Špecializuje sa na poskytovanie analytických služieb a odborného poradenstva v marketingovom výskume a vo výskume verejnej mienky. Je členom profesných združení ESOMAR (Európska organizácia pre marketingový výskum) a SAVA (Slovenská asociácia výskumných agentúr). Riaditeľom je Martin Slosiarik.
Prieskumy verejnej mienky agentúry FOCUS mapujúce vývoj volebných preferencií a zverejnené od vyslovenia nedôvery vláde Eduarda Hegera (15. decembra 2022).
Počas oficiálnej volebnej kampane
- September II (22.-26.9., pre TV Markíza), zobrazený, zdroj SME
- September (6.-13.9., pre TV Markíza)
- August (9.-16.8.)
- Júl (21.-26.7., pre TV Markíza)
- Jún (21.-28.6., pre TV Markíza)
Pred oficiálnou volebnou kampaňou
- Máj (24.-31.5., pre TV Markíza/Na telo)
- Apríl (19.-26.4., pre TV Markíza/Na telo)
- Marec - Ak nevoliči prídu k voľbám, tak... (31.3., podcast Denníka N - Martin Slosiarik)
- Marec (14.-22.3., pre TV Markíza/Na telo)
- Február (1.-8.2., pre TV Markíza/Na telo)
- December (16.-20.12.2022, pre TV Markíza a SME)