NMS Market Research (Európske voľby 2024)
Prieskumy verejnej mienky agentúry NMS Market Research mapujúce vývoj volebných preferencií strán v súvislosti s voľbami do Európskeho parlmentu a zverejnené počas volebnej kampane (do 5. júna 2024).
Prieskumy volebných preferencií od agentúry NMS Market Research (NMS) zverejnené počas oficiálnej volebnej prezidentskej kampane (9.1. - 20.3.2024).
Prieskumy verejnej mienky agentúry NMS Market Research mapujúce vývoj volebných preferencií strán v súvislosti s voľbami do Európskeho parlmentu a zverejnené počas volebnej kampane (do 5. júna 2024).
Agentúra NMS Market Research Slovakia (NMS) vznikla v roku 1999. Je spoluzakladateľom jedného z najväčších online panelov v Strednej Európe (European National Panels). Agentúra dodržuje medzinárodný Etický kódex ESOMAR (Európskej organizácie pre marketingový výskum), ako aj Štandardy marketingového výskumu SAVA (Slovenskej asociácie výskumných agentúr). Riaditeľom je Branislav Veleg.